Lētas aviobiļetes - akcijas, atlaides un cenu salīdzināšana

  • En
  • Lv
  • Ru
  • Aviobiļetes

    • AvioKase.lv
    • Zemo cenu aviokompānijas
    • Zemo cenu aviobiļetes
      • Biļetes no Rīgas
    • Aviosabiedrības
      • Aeroflot
      • airBaltic
      • Finnair
      • Lufthansa
      • LOT Polish Airlines
      • Ryanair
      • Scandinavian Airlines
      • Turkish Airlines
      • Ukraine Int. Airlines
      • Wizz Air
  • Lidot lēti

    • Lidojumi no Rīgas
    • Lidojumi no Kauņas
    • Lidojumi no Viļņas
    • Lidojumi no Tallinas
  • Akcijas

    • Ziņas
  • Palīdzība

    • Sarakste
    • Apdrošināšana
  • Lidojums

    • Pārbaudīt rezervāciju
    • Reģistrācija lidojumam
    • Šodien ielido un izlido
      • Lidosta Rīga ielido.
      • Lidosta Rīga izlidošana
  • Viesnīcas

    • Lētas Naktsmītnes
    • Booking.com Viesnīcas
    • HRS-Viesnīcas
    • Sanatorijas un Spa
  • Čarteri

    • Novatours
      • Pēdējā brīža piedāvājumi
      • Nedēļas piedāvājumi
      • Slēpošana
      • Ekskursijas
    • Alida Tūrs
    • Mouzenidis Travel
      • Pēdējā Brīža Ceļojumi
    • Tez Tours
    • ITAKA
  • Auto noma

  • Transfēri

    • Autobusu biļetes
  • Kontakti

  • Sākums
  • Aviobiļetes
  • Aviosabiedrības
  • airBaltic
  • 99% saņemto atmaksas pieprasījumu «airBaltic» jau ...

99% saņemto atmaksas pieprasījumu «airBaltic» jau apstrādājusi

99% saņemto atmaksas pieprasījumu «airBaltic» jau apstrādājusi

17.12.2020 21:11

Kopš pandēmijas sākuma 2020. gada pavasarī un no tās izrietošajiem pasažieru pārvadājumu ierobežojumiem, daudzu lidsabiedrību pasažieri sūdzas par atcelto lidojumu vēl joprojām nesaņemtajām biļešu atmaksām. Latvijas nacionālā lidsabiedrība “airBaltic” Travelnews.lv skaidro, ka tā ir apstrādājusi 99% kopš marta sākuma saņemtos atmaksas pieprasījumus.

 

“Gadījumā, ja kāds no rezervācijā esošajiem lidojumiem ir atcelts, mēs sazināmies ar katru pasažieri individuāli, nosūtot e-pastu par izmaiņām. Mēs aicinām pasažierus vai nu mainīt sava lidojuma datumu bez maksas vai arī pieprasīt atmaksu dāvanu kartes vai bankas pārskaitījuma veidā,’ skaidro lidsabiedrība.

 

“Pašlaik “airBaltic” apstrādājusi vairāk kā 99% kopš marta sākuma saņemto atmaksas pieprasījumu, kas nozīmē, ka šīs lietas ir noslēgtas,” pauda lidsabiedrība, skaidrojot, ka atcelta lidojuma gadījumā lidsabiedrības pasažieriem ir iespēja brīvi izvēlēties pieprasīt atmaksu dāvanu kartes vai bankas pārskaitījuma veidā. Šogad 23% ietekmēto pasažieru izvēlējušies saņemt dāvanu karti, kurai gada lielāko daļu tika pievienota papildu vērtība 20 EUR apmērā par katru biļeti.

 

Dāvanu kartes, kuras sākotnēji pasažieri saņēma par pavasarī atceltajiem lidojumiem, bija derīgas līdz 2021. gada 31. maijam. Ņemot vērā pašreizējo situāciju, šogad decembrī “airBaltic” lēma pagarināt šo karšu termiņu līdz 2021. gada 31. decembrim. “Lai to izdarītu, aicinām pasažierus sazināties ar airBaltic zvanu centru,” mudina lidsabiedrība.

 

Atmaksas process iekļauj vairāku uzņēmuma nodaļu secīgu darbu, kā arī atsevišķu trešo pušu iesaisti. Procesa ilgums katram klientam var atšķirties un klienti tiek arī informēti. Atmaksas laiks var sasniegt līdz pat 21 darba dienai kopš pieprasījumu apstrādājusi “airBaltic” zvanu centru.

 

Uzņēmums šogad iespēju robežās ir palielinājis tā zvanu centra un klientu apkalpošanas daļas kapacitāti, taču ņemot vērā lielo pieprasījumu skaitu pašlaik lielāko gada daļu klientiem ir bijis jārēķinās ar ilgāku laiku saziņā ar “airBaltic” un dažādu pieprasījumu apstrādē.

Aviokases.lv

Atpakaļ

Rīga +371 22303459 | Daugavpils 26806108 | Mob.+371 20372472 (P.-Pk. 9:00-18:00) Lētas aviobiļetes | Lēti lidojumi | Ceļojumi | Kontakti

Copyright 2006-2020 Astra Tūre,Ltd. All rights reserved.

 

*




 

Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana

Rīga +371 22303459 | Daugavpils 26806108 | Mob.+371 20372472 (P.-Pk. 9:00-18:00) Lētas aviobiļetes | Lēti lidojumi | Ceļojumi | Kontakti

Copyright 2006-2020 Astra Tūre,Ltd. All rights reserved.

 

*




 

Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana